فایلستان
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 
موضاعات
پیوند وبلاگ
everything
جدیدترین ماشین های دنیا
فیسبوک به سبک ایرانی

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فایلستان و آدرس www.filestan.loxblog.com وبعد ادرس خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
بهمن 1401
شهريور 1401
ارديبهشت 1399
بهمن 1397
شهريور 1397
بهمن 1396
تير 1395
مهر 1393
شهريور 1393
مرداد 1393
تير 1393
خرداد 1393
فروردين 1393
اسفند 1392
بهمن 1392
دی 1392
آذر 1392
آبان 1392
مهر 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
پارس پا
گوپاس

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 904
بازدید کل : 78646
تعداد مطالب : 1145
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1




۱۰ دلیلی که باعث می‌شوند هرگز ثروتمند نشوید!

یک سؤال همواره ذهن افراد را به خود مشغول می‌سازد و آن اینکه چه قدر زمان لازم است تا ثروت فرد و اجداد آن باقی بماند؟ این سؤال در ارتباط با سه نسل مطرح می‌گردد: اول نسلی‌که ثروت را ایجاد می‌کند، دوم نسلی‌که آن‌را خرج می‌کند، و بالاخره نسلی‌که ثروت را نابود می‌کند. اما چه کارهایی باعث می‌شود که هرگز ثروتمند نشویم؟

تا به حال شده با خودتان در مورد اینکه ثروت چگونه به دست می‌آید، فکر کنید؟ اگر احساس می‌کنید که  ثروت خارج از دسترس شماست، شما تنها نیستید. بر طبق برخی تجارب به دست آمده، اگر افراد فقط برخی از عادات بد خود را کنترل می‌کردند، می‌توانستند نردبان ثروت را با موفقیت بالا روند و در صدر آن قرار گیرند. به هر حال ممکن است شما به این گفته شک کنید و البته حق هم دارید. ابزارهای ثروتمند شدن برای افراد مختلف، گوناگون است ولی تجارب گویای این مطلب است که اشتباهات مالی بسیاری از افراد، آنان را از ثروتمند شدن دور نگه داشته است.

ثروت چیست؟ به چه چیزی ثروت گفته می‌شود؟

بسیاری از افراد ثروت را با داشتن یک عمارت یا یک قایق بادبانی بزرگ برابر نمی‌دانند. درواقع بر اساس نتایج یک پیمایش (بررسی)، 7 درصد از افراد ثروت را به داشتن دارایی‌هایی مثل ماشین‌ها، خانه‌ها و قایق‌ها وابسته می‌دانند. در عوض بسیاری از افراد (33 درصد) ثروتمند بودن را در این می‌دانند که به اندازه کافی پول داشته باشند که برای حقوق بعدی‌شان نگران نباشند. علاوه بر این، 26 درصد ثروتمند بودن را در این تعریف می‌کنند که آنقدر پول داشته باشند که شغل‌شان را رها کنند. فقط 17 درصد از افراد احساس می‌کردند که ثروتمند بودن به این معناست که دارایی آن‌ها حداقل یک میلیون دلار یا بیشتر باشد و 11 درصد نیز گفته‌اند که درآمدهای سالانه شش رقمی‌شان باعث می‌شود که احساس ثروتمند بودن کنند. جالب این است که بسیاری از ثروتمندان خود را ثروتمند نمی‌دانند. شاید به این خاطر که ثروت آنان خیلی کمتر از حدی است که بتوانند هر چه می‌خواهند در اختیار داشته باشند!

به هر حال 10 علت وجود دارد که اگر افراد گرفتار آن شوند، هرگز ثروتمند نخواهند شد:

ولخرجی کردن

بر اساس نتایج یک پیمایش، 52 درصد از افرادی که عادت دارند زیاد پول خرج کنند، بسیاری از خواسته‌هایشان را از طریق پس‌اندازهایشان جبران می‌کنند و 22 درصد هم به کارت‌های اعتباریشان وابسته‌اند. نابود کردن همه پول‌هایتان راه رسیدن شما به ثروت نیست. شما باید مراقب باشید تا جایی که می‌توانید پول اضافه خرج نکنید و یک بودجه واقعی بسازید که به شما اجازه دهد که صورت حساب‌هایتان را پرداخت کنید و یا در یک حساب بازنشستگی یا حسابی برای امور اضطراری که ممکن است پیش آید سرمایه‌گذاری کنید.

ثروتمند

پس انداز نکردن به اندازه کافی

اگر شما می‌خواهید ثروتمند شوید، پس‌انداز باید اولویت اول شما باشد. اگر کمی به پس‌انداز توجه کنید، می‌توانید پول‌های کم خود را به سمت اهداف دیگری مثل خرید خانه یا پرداخت پول برای دانشگاه تبدیل نمایید.

شما بدهی زیاد دارید

بدهی‌های مشخص مثل خرید املاک یا وام‌های مربوط به شروع یک تجارت جدید، عموما موجب موفقیت‌های مالی می‌شوند. اما خرید اعتباری بیش از حد یا قرض‌های بدون برنامه و وام‌های با بهره بسیار بالا، برعکس عمل می‌کنند.

شما برنامه‌ریزی ندارید

بدون یک برنامه تعریف شده مشخص، ثروتمند شدن مثل یک رویای غیر قابل دسترس است. چون اگر برنامه نداشته باشید دلایل‌تان برای ولخرجی و پس‌انداز نکردن محکم‌تر خواهد شد. کسانی که موفق به برنامه‌ریزی نمی‌شوند، برنامه‌هایشان با شکست مواجه می‌شوند. ممکن است یک برنامه به نظر خسته کننده برسد درحالی که باید از آن نهایت استفاده را برد.

شما یک حساب اضطراری ندارید

تجربه نشان داده است که یک فرد حداقل باید درآمد شش ماهه خود را پس‌انداز کند تا در هنگام وقوع یک مورد اضطراری در زندگی از آن استفاده نماید. زندگی یک فریب است و نداشتن شبکه‌های امنیتی گوناگون، می‌تواند یک موقعیت راحت را به یک فاجعه تبدیل کند.

ثروتمند شوید

شما دیر شروع کردید

زمان می‌گذرد. یک برنامه روتین را شروع کنید. مشکل‌ترین بخش درباره پس‌انداز شروع آن است. حتی اگر شما بدهی دارید، درآمدتان کم است یا هزینه‌های زندگی‌تان زیاد است، باز هم می‌توانید پس‌انداز کنید حتی اگر مقدار آن کم باشد.

شما شکایت می‌کنید به جای اینکه متعهد باشید

«من به اندازه کافی پول به دست نمی‌آورم»، «هزینه‌های زندگی زیاد شده است»، «امید به زندگی کم است»، «من هیچ وقت از زیر بار قرض بیرون نخواهم آمد». تا به حال هیچ‌یک از این جملات را شنیده‌اید؟ عادات قدیمی سخت از بین می‌روند. به هر حال اگر شما کاری را برای تغییر انجام ندهید، هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد. شکایت و بهانه‌گیری را متوقف کنید و در عوض مسئولیت عادات غیر مولد خود را بپذیرید و برچگونگی تغییر آنها تمرکز کنید و آنها را انجام دهید.

شما برای امروز زندگی می‌کنید و فردا را  فراموش کرده‌اید

 اینکه به فکر دورهی بازنشستگی خود باشید امری مسخره نیست. به هر حال شما به این دوره خواهید رسید. نگرش خود را از اینکه فقط به فکر زمان حال باشید تغییر دهید. پس‌انداز کردن را آغاز کنید تا در آینده ثروتمند شوید.

private-villa

همه تخم‌مرغ‌ها را در یک سبد نگه می‌دارید

پس‌انداز همه‌ی پول در یک جا باعث می‌شود که پول شما در معرض ریسک بالا قرار گیرد. سرمایه‌گذاری باید در جاهای مختلف و با سطوح مختلف ریسک باشد و نه با همه نقدینگی شما.

شما فقط آن را به دست نمی‌آورید!

ممکن است جزء آن دسته از افرادی باشید که با خود می‌گویند: «در آینده به پولی می‌رسم و آن‌را پس‌انداز می‌کنم، پس چرا الان خود را در قرض و بدهی قرار دهم؟» ممکن است شما فرد خوش شانسی باشید و یک شغل عالی با درآمد بالا پیدا کنید یا پول زیادی را به ارث ببرید. ولی آینده قابل پیش‌بینی نیست. هیچ‌کس نمی‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. بنابراین چرا روی کاری که امروز می‌توانید انجام دهید، تمرکز نمی‌کنید؟ اگر واقعاً می‌خواهید ثروتمند شوید، پس‌انداز را رها نکنید.

ولی از یک نکته مطمئن باشید و آن اینکه شما هم‌اکنون ثروتمندید! ثروتمند شدن چیزی بیشتر از مالکیت فیزیکی شماست. ثروت وجود شادی و سلامتی در زندگی است در حالی که ما همیشه آرزوی چیزهای دیگر را داریم. بنابراین در حالی که روی ثروت مادی تمرکز کرده‌اید، به یاد داشته باشید که باید در تمام مسیر شاد باشید.


خنده بازار داغ آخر هفته...

 

 دختر: تو خجالت نمی‌کشی افتادی دنبال من؟ پسر: یعنی برگردم؟
    دختر: نه، زود تر شماره بده می ترسم بری دنبال یکی دیگه

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

محض رضای خدا یکی واسه این مادرا شفاف سازی کنه ...!.
.
.
.
.
اگه یه لباس جدید میخریم معنیش این نیست که میتونی قبلی رو دستمال گردگیری کنی...

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

پسر 28 ساله،به دختر23ساله ....
بامن ازدواج میكنى؟
دختر برو گمشو عوضی دهنت بو شیر میده
پسر3ساله به دختر23ساله....
بامن ازدواش میكنى؟
دختر: آره قربونت برم الهى!!!
دختر خانوم برو از خدا بترس

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

به اندازه سلولاى بدنم دوست دارم(تك سلولى)!
شوخى كردم تو نفس منى (مرده)!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

امروز رفته بودم پشت بوم كه آنتن تلويزيونون رو تنظيم كنم، با موبايلم شماره خونه رو گرفتم به مامانم ميگم: الو، مامان خوبه؟ مامانم هم ميگه : مرسي همه خوبن شما خوبين؟ خانواده خوبن؟
ببخشيد بجا نياوردم.

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

یک باب خانه در نیاوران به مساحت ۴۵۰ مترمفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار عالی… به خدا خوشبختی نمیاره، برو سر خونه زندگی

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

جون من 1 بار ، فقط 1 بار به دختر 20 ساله اي بگيد حاج خانوم ، يعني قيافش ديدنيه

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

ديشب داشتم كتاب ميخوندم برق رفت ... يه نيم ساعتی زير نور چراغ قوه گوشيم كتاب رو خوندم تا برق باز بياد ... اين نيم ساعتو تا آخر عمرِبچم تو سرش ميزنم ... ميگم ما زير نور چراغ قوه به بدبختی كتاب ميخونديم ... اونوخ شما اينجوري !!!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

شماهم وقتی میخواید ببینید یکی خوابه و داره نفس میکشه یا نه،
به جای اینکه صداش کنید
نگاه شکمش میکنید ببینید بالا و پایین میشه یا فقط من اینجوریم !؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

به سلامتى زمانايى كه تو آرايشگاه مردونه فقط مو كوتاه مى كردن

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

سوییچ ماشین برای خانمها فقط برای باز و بسته کردن در خودرو استفاده میشه اما برای آقایون:

خلال دندان
گوش پاک کن
وسیله در زدن
وسیله خاروندن سر ، گردن و … و تمام نقاط بدن
وسیله دفاعی
برای جدا کردن آدامس از ته کفش
برای بیرون آوردن سنگ ریزه و یا پیچ از تایر خودرو
جدا کردن سنگ از رو نون سنگک
قاچ کردن و پوست کندن انواع میوه
نوشتن انواع یادگاری
جابه جا کردن زغال قلیون و …

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

عمرمون تموم شد و نفهمیدیم دختر تو پُر با دختر چاق چه فرقی داره ؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

امروز تو خیابون یه دختره رو دیدم اندازه ی یه پسر آرایش کرده بود !
والا خجالتم خوب چیزیه …

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

ﺩﯾﺪﯾﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺏ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯾﻦ ﯾﺪﻓﻪ ﯾﻪ ﮐِﺶ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﻣﯿﺎﯾﻦ ﭼﻪ ﮐﯿﻔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ ﺑﻌﺪ ﯾﺪﻓﻪ ﻻﻣﺼﺐ ﯾﻪ ﺟﺎ ﺍﺯ ﭘﺎﺗﻮﻥ ﺭﮔﺶ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﻗﯿﺎﻓﻤﻮﻥ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﺜﻞ ﻏﻮﺭﺑﺎﻗﻪ ﺑﺎﻟﺪﺍﺭ ﮐﻪ ﺩﻭﺗﺎ ﺗﯿﺮ ﺗﻮ ﭘﺎﺵ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﺟﻮﻥ میکنه ؟؟؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

شما یادتون نمیاد ما وقتی بچه بودیم اول مهر که کفش نو برام میخریدن سر کلاس انقدر نیگاش میکردم که دیگه چشمام خسته میشد ، تازه اگه روش یه لک میفتاد با آب دهنم تمیزش میکردم …
انقد که من از کفشم لذت میبردم لیونل مسی از کفش طلاییش لذت نمیبره …

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

یادمه یکی از پر استرس ترین لحظات دوران ابتدایی وقتی بود که دیکته تموم میشد و مبصر دفترارو جمع میکرد میذاشت رو میز معلم ؛ مام هی حواسمون به دفترمون بود ببینیم کی نوبت صحیح کردن دیکته ما میشه ، نوبتمون که میشد همش چشممون به خودکار معلم بود ببینیم غلط داریم یا نه … قلبمونم تند تند میزد !!!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﻣﺘﺮﻭ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻠﯽ ﻫﻢ ﻋﺼﺒﯽ ﺑﻮﺩﻡ؛
ﯾﻬﻮ ﯾﻪﭘﯿﺮﻣﺮﺩﻩ ﺍﻭﻣﺪ؛
ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺑﻪ ﺭﻭ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩ ﭘﺎ ﺷﺪﻡ ﺟﺎﻣﻮ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻬﺶ . ﯾﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻮﺷﻤﺰﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩ؛ﮔﻔﺖ:
ﺍﻭﻩ؛ﺍﻭﻩ ﻓﺮﺩﯾﻦ ﺯﻧﺪﺳﺖ.
ﻣﻨﻢ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﺷﻨﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺷﻌﺒﻮﻥ ﺑﯽ ﻣﺦ ﻣﺮﺩﻩ؛ﺧﯿﻠﯽﺗﻌﺠﺐ ﮐﺮﺩﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﯾﺪﻣﺖ
ﭘﯿﺮﻣﺮﺩﻩ ﺍﻡ ﻧﻪ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻧﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺖ ﻣﺎﺷﺎﻻ ﺍﺯ ﺍﻭﻥﻣﻮﻗﻊ ﺍﺻﻼ ﺗﮑﻮﻥ ﻧﺨﻮﺭﺩﯾﺎﺍﺍ
ﻫﻤﻪ ﺗﺮﮐﯿﺪﻥ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ . ﭘﺴﺮﻩ ﺍﻡ ﺗﺎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺷﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺻﻼﺣﺮﻑ نزد...

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

چند روزه بدجور سرما خوردم
دیشب مامانم میگه پسرم فردا نرو سر کار، عزیزم استراحت کن!
منم نرفتم.
هیچی دیگه از صب ساعت ۶ دارم کابینتا رو دستمال میکشم
بعدش باید دیوارای آشپزخونه رو تمیز کنم
الانم داره فرشای پذیرائی رو جمع میکنه که بشورم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

یه بـار يـه بـازاريـاب جـارو بـرقـي اومـد در خـونـمـون رو زد،تــا در رو بـاز کـردم قـبـل از ايـنـکـه حـرفـي زده بـشـه،پـريـد تـو خـونـه و يـه کـيـسـه کـود گـاوي رو روي فـرش خـالـي کـرد و گـفـت :
اگـه مـن قـادر بـه جـمـع کـردن و تـمـيـز کـردن هـمـه ي ايـنـها ظـرف مـدت 1 دقـيـقـه بـا ايـن جـاروبـرقـي قـدرتـمـنـد نـبـاشـم حـاضـرم کـه تـمـام ايـنـهـا رو بخـورم !!!
گفـتـم : ســس سـفـيـد مـيـخـوای يـا قرمز؟؟؟
گفـت : چــــرا؟؟؟
گفـتـم : چـنـد روزيـه بـرق خـونـه مـون قطـعـه…

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

هر وقت مهمون میخواد بیاد خونمون ...
مامانم اولین کاری که میکنه اینه که ...
میاد تو اتاق ما پسرا اسپری خوشبو کننده میزنه ...
یعنی رسمن ما رو به چشم راسو میبینه ...

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ S A L I J O O N ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

 

عکس نوشته های طنز

عشوه شتری که میگن اینه ها :))

لامصب دل آدمو میبره !

aks khandedar radsms069 عکس نوشته های طنز خرداد 93

صرفا جهت آب انداختن دهان شما !

aks khandedar radsms001 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

عزیزم غصه نخور دفه بعد از ما هم عکس میگیرن !

aks khandedar radsms002 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

وقتی شما آشغال هاتون رو بر ندارین

اینا برش میدارن …

aks khandedar radsms003 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

یاد و خاطر ویندوز 98 بخیر !

aks khandedar radsms004 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

سلام دوستان !

aks khandedar radsms006 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

aks khandedar radsms007 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

زدم به سیم آخر !

aks khandedar radsms008 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

aks khandedar radsms009 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

به این میگن دلمه ^.^

aks khandedar radsms010 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

ترجمه خودمونی :

هوووش یواشتر حیوون

نکنه میخوای بکشیمون !؟

aks khandedar radsms011 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

شرح در عکس

aks khandedar radsms012 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

سیستم عصبی انسان

aks khandedar radsms013 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

خلاقیت در ساخت دوش !

aks khandedar radsms015 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

aks khandedar radsms016 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

سلسله مراتب نیاز در عصر دیجیتال !

aks khandedar radsms017 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

خروس هم خروسای قدیم !

aks khandedar radsms018 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

همینطور که نشستین یه فاتحه نثار روح این احمق هم بکنین !

aks khandedar radsms020 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

بازم شلعه از کُنده بلند میشه !

aks khandedar radsms021 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

بر لب آبشار بشین و گذر عمر ببین !

aks khandedar radsms022 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

گشمو ببینم واسه خودمه همش

aks khandedar radsms023 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

عکس دسته جمعی نوستالژی همه ما !

aks khandedar radsms024 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

پزستارهای چینی با این حرکت تمرین لبخند میکنند !

aks khandedar radsms025 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

چه جوری میشه آخه !؟

مگه آفتابه است که همینجوری انداختینش اون بالا !؟

aks khandedar radsms027 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

سلام دوستان خوبم !

aks khandedar radsms029 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

به این میگن سلف سرویس !

aks khandedar radsms030 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

بازم مرام سگ !

aks khandedar radsms031 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

یک پرش معمولی در … !

aks khandedar radsms032 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

خدایا اینا حالشون خیلی بده ! یه رحمی بکن

aks khandedar radsms034 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

خلاقیت جالب برای جدول ضرب

aks khandedar radsms035 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

شکار لحظه ها

aks khandedar radsms037 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

یکی از حرکتهای قهرمانانه که متاسفانه همیشه کسی اون رو نمیبینه !

aks khandedar radsms038 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

ماشین عروس ! ^.^

aks khandedar radsms040 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

شرح در عکس !

aks khandedar radsms041 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

و باز هم گوجه سبز !

aks khandedar radsms043 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

تست کنید ببینید خوشگلید یا نه !؟

شرح کامل در عکس !

aks khandedar radsms044 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

تیشرتی که پوشیدنش برای هر مهندس کامپیوتر واجب است !

aks khandedar radsms046 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

جیش صبحگاهی !

aks khandedar radsms047 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

:))

aks khandedar radsms048 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

بدون شرح !

aks khandedar radsms049 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

aks khandedar radsms052 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

در ژاپن:

“اتفاقی خوردم به دوچرخه تون٬افتاد زنگش شکست؛ خیلی متاسفم. پول خرید زنگ رو گذاشتم”

اصلا لامصب عین ایران!

aks khandedar radsms053 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

دختربچه 4ساله چینی با نقاشی پاسپورت پدر از همه جا بی خبرش

او را در گیت فرودگاه کره‌جنوبی به دردسر انداخت

aks khandedar radsms054 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

و اینگونه بود که … !

aks khandedar radsms055 547x1024 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

این الان کفش پاشه ؟

پاش کفشه ؟

پاشنه پاشه !؟

پاش پاشنه است ؟

چیه این آخه !؟

aks khandedar radsms057 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

+ تو عجقمی جیجرم !

- این لوس بازیا رو در نیار دارن عکس میگیرن :|

aks khandedar radsms058 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

ترکیب ایران مقابل آرژانتین لو رفت ! :))

aks khandedar radsms059 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

راننده نیسان منصف :))

aks khandedar radsms060 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

دچار مریضی خود شوری شده !

aks khandedar radsms061 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

این هم به نو آوری برای قلندوش !

aks khandedar radsms063 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

بدبخت تا کی باید سرکار باشه !؟

خدا از حلق آویزونتون کنه !

aks khandedar radsms064 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

خلاقیت جالب و کاربردی !

عکس نوشته های طنز خرداد 93

aks khandedar radsms065 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

عرق عشق !

aks khandedar radsms067 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

:))

aks khandedar radsms070 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

شکار لحظه ها

aks khandedar radsms071 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

سفارش ماشین در آبادان !

aks khandedar radsms072 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

لاستیک دچار سندرم و تومور شده :|

هر لایک نشانه یک دعا برای این دوست لاستیکیمون !

aks khandedar radsms076 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

خیلی زیباست … ^.^

باغچه خونمونه !

aks khandedar radsms077 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

یک انسان به غایت روانی !

aks khandedar radsms078 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

باربری با موتور در حد نیسان !

aks khandedar radsms079 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

چه هماهنگن !

aks khandedar radsms080 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

خلاقیت !

aks khandedar radsms081 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

خیلی حال میده !

aks khandedar radsms082 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

هوش ! آروم برو

aks khandedar radsms083 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

بسیار زیبا …

aks khandedar radsms085 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

تکون نخورین

aks khandedar radsms086 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

این جان

یه گاز بده عمو !

aks khandedar radsms087 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

این ره که میروی به دریاست !

aks khandedar radsms088 عکس نوشته های طنز خرداد 93

 

خیلی هم عالیه

aks khandedar radsms089 عکس نوشته های طنز خرداد 93




 

 


تماشاگران‌ ایرانی که در تلویزیون ندیدید

 

S A L I  J O O N

عکس یادگاری با هنرمندان حامی تیم ملی

 

 

 

S A L I  J O O N

تیپ شریفی نیا در برزیل

 

S A L I  J O O N

نرگس‌ محمدی‌ و لیندا کیانی‌ در ورزشگاه

 

S A L I  J O O N

پژمان جمشیدی و مسعود پاکدل در مقابل کلیسای سن پائولو

 

S A L I  J O O N

تفتی و قاسم‌خانی قبل از بازی ایران و نیجریه

 

S A L I  J O O N

حامیان فرهنگی تیم‌ملی در ورزشگاه

 

S A L I  J O O N

بازیگران با لباس تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با نیجریه

 

S A L I  J O O N

مهران غفوریان با پرچم تیم ملی قبل از بازی با نیجریه

 

S A L I  J O O N

سلفی بازیگران با حسن روشن

 

تصویر بهرام رادان با پرچم ایران

بهرام رادان بازیگر سینمای ایران عکسی از خودش را با پرچم ایران در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. او که این روزها در خارج از ایران به سر می‌برد، این کار را برای حمایت از تیم ملی ایران انجام داده است.

S A L I  J O O N

 

بنیامین بهادری در بازی ایران و برزیل

بنیامین بهادری عکس مربوط به حضور در ورزشگاه مسابقه والیبال ایران و برزیل به همراه علی ضیاء و امیرعلی دانایی فرد را در اینستاگرام خود قرار داد.

S A L I  J O O N

بوسه‌مارادونا و رونالدو برجام‌جهانی

بدل‌ دو بازیکن بزرگ جهان بر جام جهانی بوسه زدند.

S A L I  J O O N

سیدحسن‌نصرالله بین‌تماشاگران بازی ایران نیجریه

 

S A L I  J O O N

پرچم فولاد خوزستان در برزیل

 

S A L I  J O O N

عجیب‌ترین طرفدار ایرانی در ورزشگاه

 

S A L I  J O O N

 

S A L I  J O O N


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طرفداران تیم ملی ایران

0%2c%2c17712077_303%2c00.jpg

 

0%2c%2c17712081_303%2c00.jpg

 

0%2c%2c17712097_303%2c00.jpg

 

0%2c%2c17712100_303%2c00.jpg

 

0%2c%2c17712450_303%2c00.jpg

 

0%2c%2c17712468_303%2c00.jpg

 

0%2c%2c17712470_303%2c00.jpg

 

0%2c%2c17712471_303%2c00.jpg

 

0%2c%2c17712474_303%2c00.jpg

 

V1388057071.jpg

 

selfies_will_scare_you_16.jpg

 

selfies_will_scare_you_16s.jpg

 

zimg_001_1.jpg

 

zimg_007_7.jpg

 

zimg_008_8.jpg

 

zimg_010_10.jpg

 

zimg_012_12.jpg

 

zimg_013_13.jpg

 

zimg_014_14.jpg

 

zimg_017_17.jpg




به‌کارگیری جلوه‌های ویژه در فیلم‌ها و سریال‌های معروف

6-16-2014 10-06-52 AM

6-16-2014 10-07-23 AM

فیلم Life of Pi

6-16-2014 10-08-22 AM

6-16-2014 10-08-43 AM

سریال Game Of Thrones

6-16-2014 10-10-22 AM

6-16-2014 10-10-53 AM

6-16-2014 10-11-23 AM

6-16-2014 10-11-52 AM

6-16-2014 10-12-18 AM

فیلم The Secret In Their Eyes

6-16-2014 10-12-58 AM

فیلم گرگ وال استریت

6-16-2014 10-13-41 AM

سریال Boardwalk Empire

6-16-2014 10-50-44 AM

فیلم گتسبی بزرگ

6-16-2014 10-51-32 AM

6-16-2014 10-51-19 AM

فیلم اُز بزرگ و قدرتمند

6-16-2014 10-52-10 AM

فیلم Avengers

6-16-2014 1-20-53 PM

فیلم District 9

6-16-2014 1-21-46 PM

فیلم Gravity

6-16-2014 1-22-40 PM

فیلم Ugly Betty

6-16-2014 1-23-07 PM

فیلم شوالیه تاریکی

6-16-2014 1-23-56 PM

سریال گریز آناتومی

6-16-2014 1-24-27 PM

فیلم آلیس در سرزمین عجایب

6-16-2014 1-25-26 PM

6-16-2014 1-25-15 PM

فیلم هابیت

6-16-2014 1-26-18 PM

6-16-2014 1-26-07 PM




عکس های متفاوت و دیدنی از بازیگران و هنرمندان

این عکس دوباره این روزها در سایت ها منتشر شده با عنوان همسران رحمتی و مهدوی کیا. اما این دو خانم روزنامه نگار هستن

 


 

عکس کودکی گروه موزیک ۲۵ باند

 

رضا رشیدپور / اتوبان کاشان / کله سحر

 

 

 

 

 

 

تبریک علی کریمی به مهناز افشار

علی کریمی در اینستاگرام تولد مهناز افشار را به این بازیگر سینما و تلویزیون تبریک گفت. کریمی در اینیستاگرام نوشته است: «تولدتون مبارک؛ خانم افشار. با بهترین آرزوها.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رضا صادقی با قرار دادن این عکس از تیارا نوشت:وقتى بچه بودم نمیفهمیدم نگرانى پدرم رو وقتى مریض میشدم … رسما حاج عباس دیوانه میشد ماها اخ میگفتیم … حالا که تیارا سرماخورده میفهمم یعنى چى دیونه شدن …. براش دعا کنید … طفلى با هـمین حال میخنده، خدارو شکر به هر حال

 

 

 

تصادف عقیلی در جاده شمال

 

 

 

روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون در حالی که در حال عبور از خیابانی در شهرک اکباتان بود با یک خودرو تصادف می کند.

 

 

ثریا قاسمی و پسرش

 

در خیابان های سائوپائولو

 

در مالزی

 

 

 

زهرا عاملی

 

هستی مهدوی فر

 

الهام حمیدی و تینا آخوندتبار

 

الناز شاکردوست

 

 

 

 

 

نفیسه روشن

 

 

 

نازلی رجب پور بازیگر سریال ستایش ۲

 

 

 

عکسی که فاطمه معتمدآریا به یاد گذشته ها منتشر کرد

 

 

 

مهسا کامیابی و رضا صادقی

 

هرمز شجاعی مهر و دخترش

 

 

 

سپند امیرسلیمانی، همسر و خواهرش قبل از کنسرت یزدانی

 

گوهر خیراندیش و پسرش در خیابانهای لوس آنجلس

 

پسر ۱۸ ساله امیر قلعه نوعی و پورشه اش ! هوتن از ۱۶ سالگی گواهینامه داشت !

 

عیادت رئیس سازمان سینمایی از داوود رشیدی

 

جشن تولد فرهاد مجیدی با فرزندانش

 

 

 

مهناز افشار: نمی توانم با مردی که از من ۱۰ سال کوچکتر است زندگی کنم!

در پی انتشار خبر ازدواج مهناز افشار با محمدامین رامین، پسر محمدعلی رامین، که متولد سال ۱۳۶۶ و ۱۰ سال کوچکتر از مهناز افشار است، او در این باره اظهار داشت:

خبر ازدواج من با آقای رامین صحت دارد. اما با یاسر رامین که هم سن من و متولد ۱۳۵۶ است. خبر ازدواج من با محمدامین رامین (متولد ۱۳۶۶) صحت ندارد. من نمی توانم با مردی که ۱۰ سال از من کوچکتر است زندگی کنم!


افتتاحیه جام جهانی برزیل عکسهای منتخب

تا بحال به این فکر کرده اید که شما چندبار در طول زندگی تان جام جهانی محبوب ترین ورزش دنیا را تجربه میکنید

من به شما میگم

اگر در دهه  دوم  زندگی تان هستید حداکثر ۱۸ بار دیگر

اگر در دهه سوم زندگی تان هستید حداکثر ۱۵ بار دیگر

اگر در دهه چهارم زندگیتان هستید حداکثر ۱۲ بار دیگر

اگر در دهه پنجم زندگیتان هستید حداکثر ۱۰ بار دیگر

اگر در دهه ششم زندگیتان هستید حداکثر ۷ بار دیگر

اگر در دهه هفتم زندگیتان هستید حداکثر ۵ بار دیگر

می بینید تعداد دفعاتی که شما شانس این رو دارید تا هیجان و تماشای فوتبال جام جهانی تجربه کنید و لذت ببرید اعداد کوچکی هستند پس فرصت رو از دست ندید یکی از تنها موهباتی که صدا و سیما برای ما فراهم کرده پخش زنده تمام مسابقات است از آن لذت ببرید و سعی کنید خوب رویدادهای جام جهانی را بخاطر بسپارید چون فوتبال پیر نمیشود ولی ما در پیری باید خاطرات جام جهانی را برای نسلهای تعریف کنیم

جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزیل پنجشنبه شب به وقت تهران آغاز شد. مراسم افتتاحیه این جام جهانی در استادیوم کورینتیانس شهر سائوپائولو برگزار شد و حدود ۶۰۰ هنرمند و نقش آفرین در برگزاری این مراسم فعالیت کردند


 

1e991d20-f260-11e3-a2f9-9da.jpg

 

2014-01-23T185207Z_96400660.jpg

 

2014-01-23T185715Z_48124490.jpg

 

2014-06-11T172004Z_20169846.jpg

 

2014-06-12T175854Z_17209427.jpg

 

2014-06-12T182331Z_13224474.jpg

 

2014-06-12T182534Z_13659133.jpg

 

2014-06-12T182653Z_93907009.jpg

 

2014-06-12T183019Z_17827971.jpg

 

2014-06-12T183457Z_34044116.jpg

 

2014-06-12T183620Z_13807684.jpg

 

2014-06-12T184437Z_15304204.jpg

 

2014-06-12T184852Z_18548866.jpg

 

2014-06-12T185443Z_19108555.jpg

 

217e3bb0-f260-11e3-8b21-f18.jpg

 

26aff8b6f7eee216560f6a70670.jpg

 

329cc019f7ede216560f6a70670.jpg

 

358774_407.jpg

 

358779_358.jpg

 

358783_957.jpg

 

358784_317.jpg

 

358789_131.jpg

 

358790_814.jpg

 

358793_472.jpg

 

358795_342.jpg

 

358797_899.jpg

 

358798_143.jpg

 

358809_352.jpg

 

358817_464.jpg

 

358818_315.jpg

 

358820_145.jpg

 

358821_839.jpg

 

358822_268.jpg

 

358824_721.jpg

 

358825_641.jpg

 

Afifa-worl.jpg

 

aseremony-2014-fifa-worl.jpg

 

e45cd1b0-f25f-11e3-8641-f1e.jpg

 

e4c2bf70-f25f-11e3-a2f9-9da.jpg

 

opening-ceremony-2014-fifa-.jpg

 

openinga-ceremony-2014-fifa.jpg

 


این عکسها را با دقت ببینید...!




آخرین مطالب ...
» دانلود کتاب صوتی چگونه در بورس ۲ میلیون دلار بدست آوردم :
» ستاره هایی که والدینشان در کودکی آنها را رها کردند!!
» ستاره‌هایی که از بیماری‌های کشنده نجات یافتند/ از آنجلینا جولی تا سلنا گومز
» عکس های خیلی قدیمی از ستاره ها که کمتر کسی آنها را دیده است!
» مشکلات خواننده زن 29 ساله بخاطر درشت بودن اندامش! عکس
» عکس های خنده دار و دیدنی از نوزادی که 9 هفته زودتر بدنیا آمد
» سوژه شدن حرکت ماتریکسی ورزشکار زن ایرانی! عکس

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com